Prekių pristatymas:
- Prekių pristatymą vykdome per Omniva paštomatus. Siuntimo kaina Lietuvoje +3 eur.
- Siuntimą į užsienį vykdome Lietuvos paštu. kaina priklauso nuo siuntos dydžio.
- NEMOKAMAS atsiėmimo punktas vykdomas Vilniaus PC Akropolyje Ozo g. 25.
- Prekes pristatome per 1-5 darbo dienas nuo užsakymo.
Prekių grąžinimas:
- Netikus prekei, vartotojas ją gali grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos nutraukiant nuotoliniu būdu sudarytą sutartį.
- Per įstatyminį garantinį terminą (2 metus), išaiškėjus prekės trūkumams ir defektams ją dėvint – prekė gali būti grąžinama per 2 metu nuo įsigijimo dienos.
- Norint pasinaudoti teise atsisakyti nuotolinės sutarties prekė turi būti nedėvėta, originalioje pakuotėje, su gamyklinėmis etiketėmis.
- Prekes grąžinant siuntimo būdu, privalote išsiųsti tokiu pat siuntimu, kokiu ir gavote siuntą. (Pvz.: Omniva)
- Norint grąžinti prekes, turite atsispausdinti ir užpildyti šį grąžinimo aktą:
https://docs.google.com/document/d/19qqydCAnqWldoVRmEVzFPGuDs79GpZbG/edit
- Jo neužpildžius ir nepateikus kartu su prekėmis - pinigai nebus grąžinami.
- Už grąžintą prekę pinigus grąžiname į tą pačią sąskaitą iš kurios buvo atliktas užsakymo apmokėjimas.
- Pinigų grąžinimas bus vykdomas iki 14 dienų nuo tos dienos kada buvo gautas pranešimas apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą
- Norint pasinaudoti teise atsisakyti nuotolinės sutarties, pirkėjui tenka tik tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos.
- Vartotojui bus grąžinama visa jo sumokėta suma, įskaitant apmokėtas prekių pristatymo išlaidas.
Prekių keitimas:
- Užsisakius prekę mūsų internetinėje parduotuvėje ir jai netikus galite atlikti keitimą į bet kurią kitą mūsų prekę.
- Jei kita prekė viršija keičiamos prekės sumą - turite damokėti, o jei norite keisti į kiek pigesnę prekę - mes patys grąžiname dalį sumos.
- Keičiama prekė turi būti nenešiota, lygiai taip pat tvarkingai supokuota.
- Atlikti keitimą galite siuntimo būdu arba užsukus į fizines Divo parduotuves.
Vartotojui nesutinkant su UAB „Basik“ pateiktu atsakymu į savo rašytinę pretenziją, vartotojas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainė www.vvtat.lt, jos teritorinius padalinius apskrityse – vvtat.lt/index.php?470187665), ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.